vineri, 5 septembrie 2014

Prima mea recenzie- "Paranormal" de Kiersten White



"Paranormal" de Kiersten White:

"Kiersten White creeaza perfect combinatia dintre lumina si intuneric" - Carrie Ryan 


Descriere:


VAMPIRI Eu vad lucruri pe care tu nu le vezi.
VARCOLACI Eu descopar lucruri care te bantuie.
SILFI Eu sunt protectorul tau.
METAMORFI Dar nici chiar eu nu te mai pot proteja acum.
Paradoxal, desi lucreaza pentru Agentia Internationala de Securitate pentru Paranormali,Evie s-a considerat intotdeauna o fiinta normala. Desigur, cea mai buna prietena a ei este o sirena, fostul ei iubit este silf, iar ea se indragosteste de un metamorf...
Numai ca fiintele paranormale incep sa moara, iar visele lui Evie sunt bantuite de voci obsedante si profetii misterioase. Curand, ea isi da seama ca ar putea sa existe o legatura intre abilitatile ei si valul brusc de crime...
Cam mult pentru o fiinta normala!

Recenzie:


     Nici macar nu stiu cum as putea incepe recenzia unei carti care m-a lasat fara cuvinte. Aceasta carte mi-a fost ca un bilet de intrare in lumea fantasy, din care va spun sincer ca nu cred ca am sa mai ies vreodata.

     Naratoarea, Evie descrie cu brio sentimentele si gandurile care le-ar putea avea cineva intr-o asemenea slujba.E orfana, dar ajuta AISP prin "puterile" ei, acelea de a vedea farmecele folosite de paranormal si viseaza la o viata de adolescenta, simtindu-i lipsa in cele mai multe momente. M-a impresionat faptul ca nu se credea o fiinta supranaturala ci dimpotriva un om normal. Autoarea arata creaturi originale ca silfii sau metamorfii, dandu-i cartii un aer misterios si, nestiind ce urmeaza sa se intample iti preocupa mereu mintea. O carte care face diferenta, cu un strop de perfectiune la toate capitolele: actiune, personaje, stilul ei dragut de a scrie si prospetimea adusa cu fiecare propozitie.

     E o carte pe care o devorezi rapid langa o cana calda de ceai intr-o zi ploioasa. E categoric o combinatie intre supranatural si iubire. Reth, fostul ei iubit e agasant, neplacut si SILF. Nu o poate lasa pe Evie in pace, starnindu-i un val de puteri acesteia. Raquel fiind ca o mama pentru Evie mi s-a parut putin cam prea autoritara iesiind de multe ori din zona de confort. In schimb Lend, chipesul metamorf de care Evie se indragosteste e foarte dragut, romantic si oricare cititoare s-ar indragosti de el, asta-i sigur. Felul in care poate lua orice identitate il face un paranormal necunoscut, dar totusi special. Este talentat la desenat, invatand-o si pe Evie. Cei doi, fiind preocupati de uimitorul numar de paranormali morti, afla screte uimitoare, Evie legandu-se incet de acest caz. Iubitorii paranormalului o vor adora. 

     Povestea a fost asa cum speram, nelasandu-ma sa imi dau seama ce se va intampla. Multe schimbari de situatie si asa cum spunea si Becca Fitzpatrick "o calatorie intr-un montagne russe, rapida si jucausa".  Becca a gasit din nou cele mai potrivite cuvinte de final .. "Oh, biiiiip! Imi place la nebunie!"

     A aparut si al 2-lea volum care este la fel de sublim ca si primul, al 3-lea urmand ( sa speram ) sa apara in Romania posibil in acest an. 

Nota: 10/10


Citat:


     "Si atunci am realizat- mai exact cand bratele ni s-au atins- ca eram total topita dupa el".

P.S. un mic bonus care descrie perfect cartea: https://www.youtube.com/watch?v=QpIHBqL-2II




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu